Klacht KPN: Na navraag of er rekeningen open staan toch incasso

Klachtnummer
# 93209
Gebruiker
Ex kpn klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In mijn laatste contact dat ik met kpn heb gehad heb ik gevraagd of er rekeningen open stonden, was niet het geval. Daarna toch nog een rekening gekomen maar doordat brievenbus op slot zat en en brief heb gemist nu gebeld met kpn, heb aangeboden de rekening te betalen maar medewerker zegt niets te kunnen doen, kpn gaat het doorsturen naar incasso. Er is een groot verschil tussen niet kunnen en niet willen natuurlijk. Onbehoorlijk, hierdoor gaat mijn overstap met vast internet naar kpn ook niet door als ze hier niets mee doen.

De oplossing

Mij de originele rekening laten betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen