Opgelost door KPN: Na opzeggen KPN glasvezel per 1 april toch onterecht geld afschrijven

Balsjerick

Ondanks dat mijn glasvezel abonnement is opgezegd door de nieuwe provider ingaand per 1 april, wil KPN toch nog abonnement geld afschrijven. Nadat ik afgelopen zaterdag hierover heb gebeld met ze, dat ik dit wel een vreemde zaak vond, gaf de medewerkster te kennen dat men het niet voor elkaar kon krijgen de laatste 4 dagen van maart nog op tijd te kunnen verrekenen. Beetje vreemd mag ik wel zeggen uiteraard ga ik hier niet mee akkoord en heb tegelijk een selectieve blokkade laten uitvoeren door de bank en gisteren de afschrijving kunnen tegenhouden. Voor diensten die ik niet meer afneem en, apparatuur die ik allang heb teruggestuurd, ga ik niet meer betalen. Tot opheden heb ik nog geen officiële bevestigingsbrief wat betreft opzegging ontvangen wel een aankondiging per mail.

Correcte afhandeling en een officiële bevestiging met betrekking tot de opzegging.

KPN
    Geachte heer/mevrouw ter Bals,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Balsjerick
    Hedenmiddag heb ik telefonisch contact gehad met mevrouw .... afd. KPN klantenreacties. Zij gaf mij te kennen dat ik door uw afdeling Escalaties zou worden teruggebeld. U kunt mij overdag's door de week bereiken op 06-........(werk) of 's avonds en in het weekend op 06-......... Het kan wel eens voorkomen, dat ik na het werk niet direct naar huis ga en mijn werktoetsel bij mij draag. Als ik dan prive niet opneem, bel mij dan a.u.b. op mijn werkmobiel
    Balsjerick
    Als aanvulling op mijn reactie, ik heb zojuist een email beantwoord richting uw afd. escaties, met de volledige telefoonnumers waarop ik bereikbaar ben.
    Balsjerick
    Volgens mij heeft u of een van uw collega's (afd. Escalaties), mij vandaag 2x geprobeerd te bellen. Helaas is dit dus overdag gebeurd en, dan kunt u beter bellen op mijn werknummer, 06-.........
    Mijn verzoek was of is, bel mij a.u.b. overdag's op mijn werknummer! Het volledige 06 nummer heb ik u per mail (richting afd. escalaties) verzonden. Deze reactie kunt u tevens zien als een terugbelverzoek.
    Balsjerick
    Nadat ik gesproken heb met dhr.: B.K. afd. Escalaties op 7 april aan de telefoon, ben ik niet verder gekomen. Een brief wat bevestigd dat het abonnement is beeindigd per 1 april is, niet verstuurd en een eindfactuur over de laatste 4 dagen van maart schijnt ook niet te kunnen worden vervaardigd. Het systeem kan dit niet realiseren schijnt. Vandaag wel een acceptgiro ontvangen a. €66,01 of ik die binnen 3 dagen wil voldoen. Nou ik dacht van niet alleen het resterende bedrag.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw ter Bals, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte heer, mevrouw,
    Dat is prima ik wacht af wanneer dit contact plaatsvindt.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw ter Bals, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Balsjerick
    Geachte heer K,Zoals ik gisteren aan gaf in mijn mail richting u. Wat mij betreft is de zaak zo prima afgerond. U geeft aan dat het restbedrag à. € 10,65 wordt gecrediteerd omdat er geen slotfactuur kan worden aangemaakt. Volgens u kon de gehele escalatie op alle punten worden afgesloten. Kunt u dit bevestigen?
    KPN
    Geachte heer/mevrouw ter Bals, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Balsjerick
    Ik ben uiteindelijk tevreden met de afhandeling. Het restbedrag dat nog openstond, wordt niet in rekening gebracht d.m.v. een slotfactuur.. Dit zie ik dan ook als een pluspunt.

Balsjerick

Ook een klacht indienen over KPN?