Klacht KPN: Na opzegging! Toch nog 4 maand betaald

Klachtnummer
# 103722
Gebruiker
Bennie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hebben vorig jaar vanaf oktober alles bij kpn opgezegd! Ook n brief van niet meer leveren diensten van kpn vanaf 11 oktober, zijn overgegaan naar telfort!Zijn wel al 28 jaar bij kpn geweest! Maar ze hebben door de automatische incasso gewoon geld afgeschreven!Kunnen het geld niet terug krijgen.

Gewenste oplossing

Geld terug boeken!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Prenger,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen