Klacht KPN: Na overlijden niet mogelijk abonnement op te zeggen en schandalig behandeld!

Klachtnummer
# 65769
Gebruiker
Madelon Stuart- slagter
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn opa ligt op dit moment terminaal en zal komen te overlijden. nu wil ik het abonnement van mijn opa opzeggen welke hij al enkele jaren heeft deze staat op mijn naam want dit was ons geadviseerd.
nu wil ik dit abonnement opzeggen en krijg ik als mededeling dat dit pas per 13-2-2016! opgezegd kan worden. ik heb aangegeven dat dit niet mogelijk was want dan zal hij echt niet meer leven. kreeg ik als mededeling wilt u dat ik fraude ga plegen en eropzet dat u overleden bent. aangegeven dat dit geen houding is en je dit soort zaken niet zegt krijg ik als tegenbericht fijne dag mevrouw en wordt de telefoon opgehangen. werkelijk schandalig!!!!!

De oplossing

abbonement wordt per direct stopgezet!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slagter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slagter, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Madelon Stuart- slagter
    Datum
    er is mij een mogelijkheid geboden om het abonnement te beëindigen als ik de akte van overlijden zou opsturen. dit heb ik gedaan maar ik heb daarna niets weer gehoord of abonnement daadwerkelijk opgezegd is?
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slagter,
    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen