Opgelost door KPN: Na ruim 3 weken nog geen schriftelijke reactie op aangetekende klachtenbrief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46475
Gebruiker
Yvonne Sombroek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Om kosten te besparen en sneller internet te kunnen verkrijgen, ingegaan op pakketaanbieding alles in een van KPN. Wij hebben meermalen aangegeven dat wij twijfels hebben of het op ons adres mogelijk is, dit is steeds door kpn ontkracht. Er is gegarandeerd dat interactieve tv en internetsnelheid 22Mb op ons adres absoluut kan. Toen na vele telefoontjes eindelijk alles in huis was en aansluiting werd geactiveerd, hadden we niets meer.... dit was 25 nov. Op 17 dec een aangetekende brief naar KPN gestuurd en daar tot op heden nog geen schriftelijke reactie op terug ontvangen.

De oplossing

Uiteraard willen wij het teveel betaalde abonnementsgeld terug en willen wij compensatie voor de extra kosten en ongemakken die wij hebben gehad.
Vanaf 18 okt zijn wij met KPN in de weer, heel veel frustraties en veel loze beloften verder is er tot op heden nog geen genoeglijke aanbieding geweest. Een medewerker bood ons een extra pakket op interactieve tv aan...goed op de hoogte vh dossier dus! Van 25 nov tm 23 dec alles met mobiel moeten doen, voor bankzaken naar Coevorden moeten rijden en geen aan en verkopen via marktplaats ed kunnen doen voor de feestdagen. Wij zouden ruim 20e pm besparen, ook daar willen wij compensatie voor.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Sombroek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Yvonne Sombroek
    Datum
    Ik wacht af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Sombroek, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Yvonne Sombroek
    Datum
    We hebben een gepaste schadevergoeding gekregen. Jammer dat snel internet en interactieve tv bij ons niet mogelijk is, dat hadden we liever gehad. Maar wel netjes opgelost door KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne Sombroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy