Klacht KPN NetwerkNL: Na twee jaar nu nog geen glasvezel

Diana

Wij zouden glasvezel aangelegd krijgen meer dan een jaar geleden.
Wij zijn geen klant van kpn maar dat was geen probleem zeiden ze.
Vorig jaar aug hebben ze hier de straat open gehad en overal staken glasvezel kabels uit... Je raad het al behalve bij ons.
Ik gebeld voor een afspraak en de mannen kwamen.
Binnen stonden ze raar te kijken.
Geen glasvezel kabel, ooh dan moet die nog naar uw huis worden gelegd.
Oké willen jullie dat dan regelen dat dat gebeurd?
Ja hoor mevr geen probleem komt in orde.
Een week daarna kreeg ik op mijn telefoon een herinnering voor een afspraak voor de monteur van de glasvezel.
Ik gebeld en gezegd die ligt nog niet naar ons huis en niet alleen bij ons maar de hele straat nog niet.
Oké we gaan het meteen regelen.
Week daarna weer een SMS en hetzelfde verhaal.
Week daarna weer toen ik belde heb ik gezegd geen SMS meer voor een afspraak totdat hij naar ons huis is gelegd.
Hele tijd geen reactie of mannen die bv een kabel naar het huis aan het leggen waren.
Toen heb ik in mei weer gebeld.... Hoe zit dat met de glasvezel? Ja mevr we zijn daar weer in de buurt rond juni nu zijn we ergens anders bezig.
Na juni weer gebeld, oh maar we zijn nog niet bij u in de buurt....... Tot nu toe weet ik niet waar kpn mee bezig is want kpn stuurt mij naar een afspraken bureau en dat bureau zegt we zijn niet bij u in de buurt. Wanneer krijgen we nou eindelijk glasvezel??

Glasvezel leggen en aansluiten!

KPN NetwerkNL
    Geachte mevrouw Kluter-Raggers,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend naar om te lezen dat u zolang wacht op uw glasvezelaansluiting. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Wij zien inderdaad dat de glasvezelaansluiting op uw adres nog niet gemonteerd is. Helaas kunnen wij niet volledig inzien waardoor dit komt. Wij hebben hier navraag voor uitstaan bij onze uitvoerder in Wolvega. Daarbij hebben wij haar verzocht om u spoedig te benaderen en de glasvezelaanleg in samenspraak met u te hervatten.

Wij zullen uw klachtendossier blijven monitoren en waar nodig zetten wij gepaste acties uit om dit zo snel mogelijk in de juiste banen te leiden. Indien wij enigszins meer informatie ontvangen vanuit Wolvega, brengen wij u daar direct van op de hoogte.

Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?