Opgelost door KPN: NA VAKANTIE TORENHOGE REKENING

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14038
Gebruiker
Marion van Lankveld
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Voor vertrek naar Turkije op vliegveld amsterdam nog smsjes verstuurd naar mijn kinderen.
De volgende morgen smste mijn dochter waarom ik haar ruim 1984 dezelfde berichten verstuurd had!!!! Heb meteen mijn online verbruik gecontroleerd en daar stond al een verbruik buitenland van ruim 500 euro op. Hierna meteen kpn gebeld hoe dan kon. Deze konden mij niet helpen omdat turkije geen eu land was en daarom mij niet konden traceren en het lag niet aan het netwerk!!! S'avonds mijn online rekening weer bekeken en deze stond al ruim op 1200 euro!! Weer kpn gebeld maar konden mij niet helpen advies was accu en simkaart te verwijderen.. De volgende dag kpn gemaild en pas twee dagen later kreeg ik een automatische bericht dat het in behandeling werd genomen. Na enkele mails reageerde kpn dat het aan de gsm lag en niet aan hun netwerk. Hoe kunnen ze nu zeggen dat het wel aan mijn gsm ligt zit toch nog steeds in turkije was toch niet mogelijk volgens eerste telefonische contact. Heb al een paar dagen niets gehoord wat ze aan het probleem gaan doen? Laatste mail was op vakantie met de mededeling als ik niet binnen twee dagen zou reageren was de case opgelost volgens kpn. Maar ik heb alweer twee mails teruggestuurd maar niks meer ontvangen leuke oplossing zo. Ben niet blij zoals ik behandeld word graag een GOEDE oplossing. incident 121015-001148

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Lankveld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Marion van Lankveld
    Datum
    Laten we het hopen dat ze reageren nu. Op mijn laatste twee mails naar hun toe hebben ze nog steeds niet gereageerd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Lankveld,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Lankveld,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Marion van Lankveld
    Datum
    Ben tevreden hoe kpn de klacht heeft afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marion van Lankveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen