Klacht KPN: Na vier maanden geen Internet en TV

Klachtnummer
# 165826
Gebruiker
Chris3000
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In januari een KPN alles-in-1 pakket aangevraagd. Vier maanden wachten, ruim twintig telefoongesprekken gevoerd (totale gespreksduur: ruim vijf uur), talloze e-mails ontvangen en verstuurd, en twee bezoeken aan de KPN-winkel afgelegd. Vier verschillende werknemers hebben achter elkaar een typfout in het e-mailadres gemaakt waardoor wij nooit berichten ontvingen. Zes verschillende werknemers hebben beloofd terug te bellen, maar slechts één heeft dit gedaan. Vier monteurafspraken zijn vanwege vier verschillende fouten niet doorgegaan, waardoor wij steeds voor niets thuis hebben gezeten. Het signaal zou tot vier keer toe worden geactiveerd, maar dit is nooit gebeurd. Deze klacht is op 21/03/2016 ook al ingediend bij KPN maar behalve excuses is er nooit een oplossing gekomen.

De oplossing

1. Op zeer korte termijn Internet en TV
2. Compensatie voor gemaakte kosten
3. Tegemoetkoming voor het feit dat wij al 4 maanden zonder Internet en TV zitten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hossu,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Chris3000
    Datum
    Ben vandaag inderdaad benaderd door KPN, om voor de vijfde keer een monteursafspraak te maken (vandaag tussen 14-16), met de belofte dat hij dit keer 100% zeker komt. Monteur is wéér NIET op komen dagen. Zelf weer contact opgenomen met KPN: de zesde poging staat gepland voor a.s. zaterdag, ze zouden nu eindelijk doorhebben wat er elke keer fout is gegaan. Ik heb er zelf geen enkel vertrouwen meer in.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hossu,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen