Klacht KPN: Na vier maanden geen Internet en TV

Chris3000

In januari een KPN alles-in-1 pakket aangevraagd. Vier maanden wachten, ruim twintig telefoongesprekken gevoerd (totale gespreksduur: ruim vijf uur), talloze e-mails ontvangen en verstuurd, en twee bezoeken aan de KPN-winkel afgelegd. Vier verschillende werknemers hebben achter elkaar een typfout in het e-mailadres gemaakt waardoor wij nooit berichten ontvingen. Zes verschillende werknemers hebben beloofd terug te bellen, maar slechts één heeft dit gedaan. Vier monteurafspraken zijn vanwege vier verschillende fouten niet doorgegaan, waardoor wij steeds voor niets thuis hebben gezeten. Het signaal zou tot vier keer toe worden geactiveerd, maar dit is nooit gebeurd. Deze klacht is op 21/03/2016 ook al ingediend bij KPN maar behalve excuses is er nooit een oplossing gekomen.

1. Op zeer korte termijn Internet en TV
2. Compensatie voor gemaakte kosten
3. Tegemoetkoming voor het feit dat wij al 4 maanden zonder Internet en TV zitten.

KPN
    Geachte heer Hossu,

KPN Klantenreacties CMT
    Chris3000
    Ben vandaag inderdaad benaderd door KPN, om voor de vijfde keer een monteursafspraak te maken (vandaag tussen 14-16), met de belofte dat hij dit keer 100% zeker komt. Monteur is wéér NIET op komen dagen. Zelf weer contact opgenomen met KPN: de zesde poging staat gepland voor a.s. zaterdag, ze zouden nu eindelijk doorhebben wat er elke keer fout is gegaan. Ik heb er zelf geen enkel vertrouwen meer in.
    KPN
    Geachte heer Hossu,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?