Klacht KPN: Na vier maanden geen Internet en TV
Details
De klacht
In januari een KPN alles-in-1 pakket aangevraagd. Vier maanden wachten, ruim twintig telefoongesprekken gevoerd (totale gespreksduur: ruim vijf uur), talloze e-mails ontvangen en verstuurd, en twee bezoeken aan de KPN-winkel afgelegd. Vier verschillende werknemers hebben achter elkaar een typfout in het e-mailadres gemaakt waardoor wij nooit berichten ontvingen. Zes verschillende werknemers hebben beloofd terug te bellen, maar slechts één heeft dit gedaan. Vier monteurafspraken zijn vanwege vier verschillende fouten niet doorgegaan, waardoor wij steeds voor niets thuis hebben gezeten. Het signaal zou tot vier keer toe worden geactiveerd, maar dit is nooit gebeurd. Deze klacht is op 21/03/2016 ook al ingediend bij KPN maar behalve excuses is er nooit een oplossing gekomen.De oplossing
1. Op zeer korte termijn Internet en TV2. Compensatie voor gemaakte kosten
3. Tegemoetkoming voor het feit dat wij al 4 maanden zonder Internet en TV zitten.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.