Klacht KPN: Nachtmerries door KPN

Mo91

Bij het afsluiten van een mobiele abbonement kreeg ik een bericht dat ik zou staan op een lijst van EXPERIAN, waardoor ik dus geen abbonement zou kunnen afsluiten. EXPERIAN opgebeld, daar heb ik te horen gekregen dat het om een openstaand bedrag zou gaan bij de KPN, terwijl ik niets van KPN heb. KPN langs gegaan, verhaal uitgelegd en ik zou worden opgebeld binnen 24 uur.
5 dagen later, vandaag dus. Word ik gebeld.door een KPN medewerker die zegt dat er niets open staat. Nu vraag ik haar of ze daar een bewijs van naar mij of EXPERIAN kan sturen. Nee, ze weigert gewoon. Nu vraag ik haar achternaam, zodat ik EXPERIAN kan vertellen wie me geholpen heeft bij KPN, dat weigert ze ook gewoon.

Ik zit nu dus met een probleem waar alleen KPN iets aan kan doen. Zij hebben mij aangemeld bij EXPERIAN. Dus zei zouden mij toch daar weer van af moeten halen ?!
En dit is niet de eerste x dat KPN dwars zit.
Toen mijn vader overleden was, heeft KPN ook een jaar lang nog maandelijkse kosten proberen te incasseren. Na een hele lange en moeilijke periode is dat opgelost. Ik heb daar toen de tijd een vergoeding voor gevraagd voor omkosten en emotionele schade (Meer in de teken van schuldbekening). Maar daar wouden ze niets van horen.

Graag zou ik zien dat al mijn gegevens die in het bezit zijn van KPN vernietigd worden, dat mijn naam van de "zwarte" lijst word gehaald, en een vergoeding van de gemaakte bel, reis en emotionele kosten die KPN mij laat ervaren.
En omdat ik dus sinds begin dit jaar onterecht geen nieuwe mobiel heb kunnen aanschaffen, mijn speciale aanbieding voor vaste klanten bij mijn mobiele aanbieder niet heb kunnen genieten, zou ik daar dus ook een oplossing voor willen zien.

KPN
    Geachte heer Kroon,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?