Opgelost door KPN: Naheffing opzeggen ISDN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47141
Gebruiker
WEBBER Interactief
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben onze ISDN lijn opgezegd die gebruikt wordt voor het alarmsysteem
Nu hebben we een afrekening gekregen ivm kosten opzegtermijn. Ik vind dat buiten proporties en niet klantgericht.

De oplossing

Kosten crediteren voor opzeggen lijkt me redelijk

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Lieshout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Lieshout, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    WEBBER Interactief
    Datum
    ben snel gebeld door KPN en net voorstel ontvangen voor afwikkeling van de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WEBBER Interactief
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy