Klacht KPN: Nakomen van bevestigde afspraken en overeenkomst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260498
Gebruiker
chm70
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik heb een abonnement
bij KPN afgesloten voor 2 jaar sim only onbeperkt bellen / sms'en en 5 GB data.
4 maanden voor de afloop werd ik benaderd door kpn om mijn abonnement te
verlengen.

Deze voorgestelde verlenging zou niet
genoeg in mijn voordeel zijn. Daarom wilde ik hier nog even over nadenken.

Na deze mededeling kreeg ik een beter
voorstel: onbeperkt bellen / sms en 10 GB data + 10 GB data en gratis
spotify met 1.5 GB data. Ook zou mijn contract per eerstvolgende maand
ingaan.ook dit abonnement zou nog goedkoper zijn.

Dit voorstel was was acceptabel en heb
dit telefonisch afgesloten.



Na enkele dagen kreeg ik mijn nieuwe
simkaart, bij de eerstvolgende maand

geen extra data geen spotify enz. Kpn
gebeld en daar werd mij duidelijk gemaakt dat het abonnement pas ingaat als het
oude afgelopen is per per begin febr (4 mnd later) ook bleek later dat ik de 10
GB extra helemaal niet krijg dat krijg je alleen als je vaste diensten van Kpn
afneemt.

Kpn heeft me per mail het nieuwe
abonnement bevestigd incl dat er 10 GB extra bij zou zitten. na 4 keer bellen
werd er aangegeven dat het een fout was en dat ik de 10GB niet krijg het enige
wat ze wilde doen is 2 maanden 10 Gb erbij zetten en deze dan daarna
crediteren.

Ik heb in alle contacten aangegeven om
de mail waar Kpn het bevestigd te willen doorsturen maar dit wilde ze niet
niemand heeft er een mailadres waar dit naar toe gestuurd kan worden.

De oplossing

Afspraken die zijn bevestigd per mail nakomen de 10 GB erbij of dat ik deze overeenkomst kan opzeggen dat ik bij een andere aanbieder deze kan afsluiten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Maessen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Maessen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chm70
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal geen oplossing aangeboden er is nog niets eens contact geweest met KPN het zijn gewoon oplichters
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen