Klacht KPN: Nakomen van bevestigde afspraken en overeenkomst
Details
De klacht
Ik heb een abonnement
bij KPN afgesloten voor 2 jaar sim only onbeperkt bellen / sms'en en 5 GB data.
4 maanden voor de afloop werd ik benaderd door kpn om mijn abonnement te
verlengen.
Deze voorgestelde verlenging zou niet
genoeg in mijn voordeel zijn. Daarom wilde ik hier nog even over nadenken.
Na deze mededeling kreeg ik een beter
voorstel: onbeperkt bellen / sms en 10 GB data + 10 GB data en gratis
spotify met 1.5 GB data. Ook zou mijn contract per eerstvolgende maand
ingaan.ook dit abonnement zou nog goedkoper zijn.
Dit voorstel was was acceptabel en heb
dit telefonisch afgesloten.
Na enkele dagen kreeg ik mijn nieuwe
simkaart, bij de eerstvolgende maand
geen extra data geen spotify enz. Kpn
gebeld en daar werd mij duidelijk gemaakt dat het abonnement pas ingaat als het
oude afgelopen is per per begin febr (4 mnd later) ook bleek later dat ik de 10
GB extra helemaal niet krijg dat krijg je alleen als je vaste diensten van Kpn
afneemt.
Kpn heeft me per mail het nieuwe
abonnement bevestigd incl dat er 10 GB extra bij zou zitten. na 4 keer bellen
werd er aangegeven dat het een fout was en dat ik de 10GB niet krijg het enige
wat ze wilde doen is 2 maanden 10 Gb erbij zetten en deze dan daarna
crediteren.
Ik heb in alle contacten aangegeven om
de mail waar Kpn het bevestigd te willen doorsturen maar dit wilde ze niet
niemand heeft er een mailadres waar dit naar toe gestuurd kan worden.
De oplossing
Afspraken die zijn bevestigd per mail nakomen de 10 GB erbij of dat ik deze overeenkomst kan opzeggen dat ik bij een andere aanbieder deze kan afsluitenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.