Klacht KPN: Net nieuw bij KPN en afspraken worden helaas niet nagekomen

ZT

Op 4 november jl. heb ik gebeld naar de klantenservice om een pakket aan te schaffen. De klantenservice medewerkster vertelt hierbij dat ik op 23nov zowel mijn pakket als de monteur kan verwachten. Hiervoor zal een paar dagen van te voren een bevestiging van onze afspraak per mail worden gestuurd. Prima, dus ben ik ervan uit gegaan dag ik een paar dagen voor de 23e een bevestiging krijgen van hoelaat de monteur komt.
Tot mijn verbazing lag mijn pakket gisteravond beneden op de gang. Ik dacht gelijk aan de monteur die ik was misgelopen en heb gelijk maar gebeld naar de klantenservice. Hierin verteld meneer aan mij dat er geen afspraak staat voor de 23 november. Ik wist niet wat ik hoorde...
Ik baal hier echt ontzettend van!! Ik zit erg krap met mijn agenda/tijd en had hem dan voor de 23e vast staan. Tevens heb ik nu een nieuwe afspraak gemaakt voor op de 30e, alleen betekend dit wel dat ik een week langer moet wachten terwijl ik er wel voor betaal. Wat gaan we hieraan doen?

Een compensatie! Ik heb ook verder geen heisa gemaakt aan de telefoon toen ik een nieuwe afspraak ging maken, wel dat ik hier heel erg van baal. Alleen ben ik net klant en door jullie toe doen betreft slechte/onjuiste communicatie wens in wel een oplossing .

KPN
    Geachte heer/mevrouw Z T,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?