Klacht KPN: Netflix werkt niet en films via Videoland unlimited haperen.

cockeloen

Ik ben al jaren klant van KPN en gebruik alles in 1 glasvezel. Al langere tijd hapert het beeld wanneer ik een film via Videoland unlimited afspeel. Ook heb ik sinds oktober 2015 Netflix. Ik heb ook een Netflix account. Netflix geeft vanaf het begin al geen beeld. Alle resets en updates gedaan. Nieuwe decoder en nieuwe modem gehad. Werkt nog steeds niet. Ik kan nergens buiten de standaard klantenservice terecht voor mijn klacht. Ik betaal een duur abonnement en krijg ook geen tegemoetkoming in de kosten daar ik niet volledig van de mogelijkheden gebruik kan maken. Het enige dat geboden wordt is een onderzoek of dit ook bij andere klanten voorkomt. Ik ben hier al 2 maanden over aan het bellen en kan nergens anders terecht om een klacht in te dienen omdat mij probleem nu nog steeds niet is opgelost.

Ik wil naar Netflix kunnen kijken en gewoon beeld hebben. Tevens wil ik dat mijn beeld bij het afspelen van een film via de betaalde dienst Videoland unlimited scherp is zoals het hoort. Mijn internet ligt het niet aan. In het kort wil ik dat de diensten waar ik veel geld voor betaal naar behoren werken zonder constant maar te worden afgescheept door de klantenservice. Ook wil ik een tegemoetkoming in de kosten voor de maanden dat mijn probleem niet is opgelost.

KPN
    Geachte heer Ockeloen,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Ockeloen,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?