Klacht KPN: Netjes een maand van tevoren opzeggen, maar dan...........

Klachtnummer
# 140556
Gebruiker
Zoë Kanters-evenhuis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij gaan emigreren naar het buitenland. Dus als goede burger houd ik mij aan de regel van KPN door mijn Alles-in-1 abonnement een maand van tevoren op te zeggen. Dat was vanmorgen, 27 november. Het lieve meisje van KPN zei dat alles geregeld was en dat ons abonnement per 27 december zou stoppen.
Maar ons abonnement stopte niet op 27 december maar al gelijk op 27 november! Met als gevolg dat niemand bij KPN dit kon terugdraaien en wij nu zonder televisie en telefoon zitten!! Kennelijk kunnen ze per direct alles stopzetten, maar niet weer activeren. Wat een aanfluiting is dit. Door hun fout zijn wij niet te bereiken thuis en kunnen de kinderen niet hun favoriete tv series kijken. Wat ook zo jammer is, wij kunnen helemaal niets doen om het op te lossen. Het ligt volledig in de handen van KPN........

De oplossing

Dat ze de afsluiting van vandaag ongedaan maken tot de afgesproken datum van 27 december 2015.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kanters-Evenhuis,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Zoë Kanters-evenhuis
    Datum
    Goedemiddag,
    Er is contact geweest met KPN gisteren. Alles deed het weer gelukkig, maar na een heel vervelend gesprek met één van uw managers is onze tv ontvanger en telefoon weer geblokkeerd. Hoe is dit toch mogelijk??
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kanters-Evenhuis,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen