Klacht KPN: Netjes een maand van tevoren opzeggen, maar dan...........

Zoë Kanters-evenhuis

Wij gaan emigreren naar het buitenland. Dus als goede burger houd ik mij aan de regel van KPN door mijn Alles-in-1 abonnement een maand van tevoren op te zeggen. Dat was vanmorgen, 27 november. Het lieve meisje van KPN zei dat alles geregeld was en dat ons abonnement per 27 december zou stoppen.
Maar ons abonnement stopte niet op 27 december maar al gelijk op 27 november! Met als gevolg dat niemand bij KPN dit kon terugdraaien en wij nu zonder televisie en telefoon zitten!! Kennelijk kunnen ze per direct alles stopzetten, maar niet weer activeren. Wat een aanfluiting is dit. Door hun fout zijn wij niet te bereiken thuis en kunnen de kinderen niet hun favoriete tv series kijken. Wat ook zo jammer is, wij kunnen helemaal niets doen om het op te lossen. Het ligt volledig in de handen van KPN........

Dat ze de afsluiting van vandaag ongedaan maken tot de afgesproken datum van 27 december 2015.

KPN
    Geachte mevrouw Kanters-Evenhuis,

KPN Klantenreacties CMT
    Zoë Kanters-evenhuis
    Goedemiddag,
    Er is contact geweest met KPN gisteren. Alles deed het weer gelukkig, maar na een heel vervelend gesprek met één van uw managers is onze tv ontvanger en telefoon weer geblokkeerd. Hoe is dit toch mogelijk??
    KPN
    Geachte mevrouw Kanters-Evenhuis,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?