Opgelost door KPN: netwerk storing binnen in huis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123431
Gebruiker
lucas27010
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik ben nu sinds 3 maanden een abo bij kpn en vanaf het begin dat ik het abo heb geen singaal ik moet echt met me telefoon zo wat in het raam gaan zitten wil ik 2 streepjes bereik hebben volgen s de klantenservice zou het bereik voledig moeten zijn maar dat is niet het geval

Gewenste oplossing

ik zou graag het contract willen ontbinden aan gezien het probleem zich blijfd voor doen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer van der Padt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    lucas27010
    Datum
    net jes gecompenseerd abbodement is beeindigt op kosten van kpn

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen