Opgelost door KPN: Niet aangemeld voor play info 7090

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 142971
Gebruiker
Bos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hogere telefoonrekening play info ik wist tot vandaag niet wat dit was heb me ook nooit aangemeld daarvoor 39,01 over de maand december betaald. Graag het bedrag terug.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  2. Auteur
    Bos
    Datum
    Ik wacht u reactie af.
    Met vriendelijke groeten,
    Gert Bos
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bos,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Bos
    Datum
    Zeer tevreden over de afhandeling hartelijk dank voor de goede service .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?