Klacht KPN: Niet geholpen maar wel een toestelverzekering

RB

Een toestel met toestelverzekering, maar als je er een beroep op doet, lijkt het zo makkelijk nog niet.

Helaas is mijn toestel zonder opzet e.t.c. gevallen. Ondanks ik er zeer zuinig op ben, een goed hoesje + screenprotector heb, is toch het scherm gebarsten. Een behoorlijk baal-moment.

Netjes KPN gebeld (direct) naar het speciale telefoonnummer voor verzekeringen. Wat blijkt, ze kunnen mijn "claim" niet invoeren, omdat het betreffende toestel nog niet in hun verzekering-systeem staat. Maar goed, ik zal binnen 24 uur worden terug gebeld om het af te ronden, want dan zal het geregeld zijn. Nu we al ruim 24-uur verder zijn, niets gehoord. Dus zelf maar gebeld. Nee, was nog niet geregeld. Ik moest maar afwachten.

Kortom. Heb je een dure toestelverzekering met vervang-service de volgende dag. Nu dus nog geen steek verder, en geen nieuw toestel! Echter na wat op Google te hebben gezocht, lees ik deze verhalen omtrent KPN toestelverzekering vaker.

Ze hebben me tijdens elk telefoongesprek wel direct aangegeven dat ik een klacht kan indienen. Ook dat heb ik vaker gelezen. Maar dit maakt het proces niet sneller, en kan wel 6 weken duren. Echt bizar!

Dat ik morgen (Wat vandaag al het geval had moeten zijn) een nieuw toestel ontvang. En dus geen geprepareerd toestel. Want dit toestel is pas enkele dagen oud. Ik betaal dan ook behoorlijk voor dit toestel.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?