Klacht KPN: Niet geholpen met mij klacht.

klant

KPN komt continu met een andere reden waarom de levering niet plaats vind, maar komt niet met een oplossing. Dit ondanks dat de oplossing in mijn ogen heel eenvoudig is en ik er ook al meerdere heb aangereikt. Tot op heden krijg ik al meer dan zeven dagen te horen, morgen wordt het geleverd, u moet gewoon geduld hebben. Daarnaast is mij al meerdere keren aangegeven dat ik wordt terug gebeld. Tot op heden heeft niemand nog een van de beloftes waar gemaakt.

Het zou fijn zijn als KPN klant gericht gaat werken en er voor zorgt dat het product geleverd wordt. Dit door eventueel een nieuwe artikel te sturen. Als dat gebeurt kan ik gebruik maken van het geen waar ik voor betaal en hoef ik niet nog weken te wachten. Mocht mijn pakker dan toch nog te voorschijn komen stuur ik dat wel weer terug.

klant
    Jammer dat KPN niet reageert, nu moet ik zelf een reactie plaatsen om de klacht actief te houden.
    Goedemiddag,

Mijn oprechte excuses voor deze late reactie. Het bericht is er op dit kanaal bij ingeschoten. Als ik het systeem bekijk, dan zie ik dat er heel veel mis is gegaan met betrekking tot deze levering. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat hier de nodige irritatie is ontstaan.

Voor zover ik het nu kan inzien, is de zaak nu in behandeling en naderen we een conclusie. Klopt dat? Ik hoor graag van u kant welke stappen nu worden gezet en of ik u nog ergens van dienst kan zijn. Dat mag hier, via een privébericht, maar ook via onze andere kanalen, Facebook, Twitter of de chat.

KPN
    Ik vind het fijn om te lezen dat u eindelijk het toestel in bezit heeft. Het spijt me wel dat we jouw verwachtingen van service niet waar hebben kunnen maken. Ik kan de tijd niet meer terug draaien, maar ik kan nog wel kijken of ik u wellicht nog een tegemoetkoming kan bieden. Wilt u mij hiervoor ter verificatie een privébericht sturen met de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt. Dan ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen.

KPN
    Dank voor uw akkoord. Ja, op de eerst volgende factuur, die ik kan beïnvloeden, gaat u het bedrag terug zien. Als u de factuur binnen nu en 5 dagen binnen krijgt, dan zal die nét kruizen met mijn opdracht. Dan wordt het bedrag pas op de volgende factuur inzichtelijk.
    Ik kan ook verzekeren dat uw geluid wel terecht komt bij de verantwoordelijke partij. Zo kan het bijdragen om KPN beter te maken.
    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van u. Voor nu wens ik u een fijne dag.
    Vriendelijke groet,

Vriendelijke groet,

Geen, niets van KPN gehoord

Ook een klacht indienen over KPN?