Klacht KPN: niet gewenste resultaat glasvezel

Klachtnummer
# 97583
Gebruiker
wim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wij zijn helemaal niet tevreden over kpn glasvezel. Wij krijgen niet de gewenste resultaat die kpn heeft beloofd. Het beeld is erg onscherp en men zei dat het aan onze televisie lag, maar daar hadden wij bij upc totaal geen last van. Dit was gelijk de eerste dag al, maar de monteur zag dat niet later zagen andere monteurs het wel, en ze hebben dan ook verschillende kastjes geprobeert en kabels vervangen maar zonder resultaat.
Het serviceteam wat op locatie was, heeft gezegt dat als het niet werd opgelost dat wij het dan kosteloos konden opzeggen. Nu willen wij dit doen, maar men zegt dat het niet kan i.v.m het contract maar dit hadden ze ons wel belooft ook na talloze gesprekken met de klantenservice van kpn. Wij willen gewoon van alles nu af ook na het niet terugbellen van kpn die van alles beloofd maar niet terugbel. Wie kan ons helpen om ervoor te zorgen dat wij hier van af komen? wij horen het graag van u.

Gewenste oplossing

Van het contract af!!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Beumkes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen