Opgelost door KPN: Niet goed werken alles in 1

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184388
Gebruiker
Radjeshautar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Al meer dan1 jaar aan het bellen met kpn voor een oplossing van de slechte internetverbinding en later ook nog het wegvallen van de tv.
De 7e monteur heeft uiteindelijk de boel zo kunnen krijgen dat het iets is verbeterd in de veronderstellingen de klachten voorbij zullen zijn zodra de snelheid wordt verhoogd.
Nu al diverse malen contact gehad met betrekking tot restitutie.
Telkens vult men een formulier in en hoor ik maar niks.
Het is niet terecht dat ik het volledig bedrag betaal voor een product
Dat niet goed functioneerde.

De oplossing

Kom met een fatsoenlijke oplosding

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Autar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  2. Auteur
    Radjeshautar
    Datum
    Hallo,

    Net contact gehad met KPN.
    Er is toegezegd dat het word opgelost.

    Kom hierop terug.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Autar,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Radjeshautar
    Datum
    Nu eindelijk iemand. Gesproken die daadwerkelijk naar een oplossing werkte. Als het goed is eind oktober hogere snelheid en dan zijn de andere klachten als het goed is ook opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Radjeshautar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?