Opgelost door KPN: Niet goed werkende samsung galaxy ace

Loes

Mijn Samsung galaxy ace loopt steeds vast en is heel erg snel leeg en al ik wil bellen of gebeld wordt loop het toestel vast en moet ik steeds mijn batterij eruit halen en resetten. Ook dit helpt niet echt en ben er dan een half uur mee bezig. Het toestel is al een paar keer opgestuurd maar daar kunnen ze er niets aan doen. Ook ben ik een aantal keer in de winkel geweest maar ook daar kunnen ze me niet meer helpen. Ik heb er een ander accu in gedaan en een ander oplaad snoer maar ook dit help niet. Ik kan 29 juni 2014 mijn abonnement verlengen. Maar ik zou dit heel graag eerder willen doen want het toestel loopt nu echt ten einde. Ik wil wel mijn abonnement houden bij de KPN dus ik hoop dat ik eerder mijn abonnement kan gaan verlengen met een goed werkend toestel.

Ik wil graag mijn abonnement eerder kunnen verlengen en om dan gewoon bij de KPN te blijven.

KPN
    Geachte mevrouw Koens- de Nooijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Koens- de Nooijer, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Loes
    de klacht is na 2 dagen heel netjes afgehandeld .
    bedankt hier voor.

Loes

Ook een klacht indienen over KPN?