Klacht KPN: niet kloppende rekening

Klachtnummer
# 12353
Gebruiker
Miranda Rijnhout
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laatste rekening is veel te hoog. Ze kunnen er niets aan doen, omdat volgens hun de specificaties kloppen terwijl deze dus niet kloppen. Ik zit altijd netjes binnen mijn bundel en hou altijd tegoed over. Nu opeens een rekening van bijna 100euro, dan is wel schrikken als je bijna alles via Whatsapp doet en nooit boven je rekening komt!!! KPN winkel geweest daar geloofde ze me en zouden dit doorspelen via een klacht. KPN heeft me daarna weer gebeld, maar weer hetzelfde antwoord dat ze er niets mee kunnen!!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Rijnhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Miranda Rijnhout
    Datum
    Staan in mijn profiel
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Rijnhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?