Klacht KPN: Niet kunnen afmelden van VIP GAMES Weekly

Klachtnummer
# 181149
Gebruiker
Louisa
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevr,

Bij deze mijn klacht betreffende het niet op kunnen zeggen van een ongewenst abonnement van VIP GAMES Weekly. KPN heeft wel getracht samen het abonnement op te zeggen via payinfo, maar na geen Succes werd mij verteld dat Ik er zelf achter aan moet.. Maar hoe dan?... Schijnt blijkbaar niet te kunnen? Heb wel gelezen dat er Een coulance is voor de laatste 2 mnd?.. Hoe zit dat en gaat dat in zijn werk?

Mvg,

Louisa Sluijk

De oplossing

Stop zetten abonnement VIP GAMES Weekly en coulance laatste maanden?

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Sluijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Louisa
    Datum
    Bij deze wil ik aangeven dat de klacht goed opgepakt is door KPN en wij het geïncasseerde bedrag door VIP GAMES WEEKLY terug krijgen gestort door KPN.. Dit is zeer coulant en wil hierbij ook aangeven blijft zijn met de goede service van KPN..

    Mvg,
    Louisa Sluijk
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Sluijk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen