Klacht KPN: Niet kunnen afmelden van VIP GAMES Weekly

Louisa

Geachte heer/mevr,

Bij deze mijn klacht betreffende het niet op kunnen zeggen van een ongewenst abonnement van VIP GAMES Weekly. KPN heeft wel getracht samen het abonnement op te zeggen via payinfo, maar na geen Succes werd mij verteld dat Ik er zelf achter aan moet.. Maar hoe dan?... Schijnt blijkbaar niet te kunnen? Heb wel gelezen dat er Een coulance is voor de laatste 2 mnd?.. Hoe zit dat en gaat dat in zijn werk?

Mvg,

Louisa Sluijk

Stop zetten abonnement VIP GAMES Weekly en coulance laatste maanden?

KPN
    Geachte mevrouw Sluijk,

KPN Klantenreacties CMT
    Louisa
    Bij deze wil ik aangeven dat de klacht goed opgepakt is door KPN en wij het geïncasseerde bedrag door VIP GAMES WEEKLY terug krijgen gestort door KPN.. Dit is zeer coulant en wil hierbij ook aangeven blijft zijn met de goede service van KPN..

Mvg,
    Louisa Sluijk
    KPN
    Geachte mevrouw Sluijk,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?