Opgelost door KPN: niet kunnen bijstellen abbonnement

gielvanhouten

heb in 2013 kontrakt afgesloten,06-83163807 e n 06-83229569,kon elke maand aantal MB naar boven en beneden bijstellen zonder kosten,september 2014 tabletkapot door eigen schuld,na overleg met medewerker uit coulance nieuwe tablet gekregen,abbonnement moest dan wel verlengd tot medio 2016.
Blijkt nu dat medewerker nieuw abbonnement met mij heeft afgesloten,met de voorwaarden van 2014,heeft hij mij niet verteld,ik kan nu niet bijstellen naar beneden terwijl op het overzicht van mijn kpn dat wel staat vermeld,voel mij nu wel genomen.
Heb kontakt gehad en door twee medewerkers is mij verteld dat zij daar niets mee kunnen,ben ik dus klaar mee,gaarne een goede oplossing.
Klant nummer 184363755

Gewoon weer de voorwaarden van 2013,dus het zonder kosten bijstellen van het aantal MB dat ik wenst te gebruiken.

KPN
    Geachte heer Van Houten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gielvanhouten
    hallo,klacht is binnen 3 uur door KPN opgelost.
    Bedankt voor jullie mederwerking
    Groeten

gielvanhouten

Ook een klacht indienen over KPN?