Klacht KPN: niet leveren hardware, slechte communicatie, en slechte tegemoetkoming.

Kasperals

Eind november tijdens black friday heb ik een wifi abonnement afgesloten bij kpn, waar we een gratis TV bij zouden krijgen. Telefonisch en per mail kregen wij in eerste instantie te horen dat de aansluitendatum 31 december zou zijn, en we binnen 1 week na het aansluiten de TV zouden ontvangen. Toen ik 2 januari nog niks gehoord had, of uberhaupt een modem ontvangen had heb ik gebeld. wat bleek: aansluitdatum is verkeerd doorgegeven, we zouden pas de 20e aangesloten worden, dit bevestigde ook de oude wifi provider. Vreemd genoeg is dit nooit naar mij gecommuniceerd, maar enfin. Bij navraag over de TV werd nog even verteld dat die door leveringsproblemen pas 2 week na de aansluitdatum geleverd kon worden. Dit was voor ons geen probleem. Toen ik na 2,5 week nog niks vernomen had van KPN maar weer gebeld; Ander verhaal, ook levereingsproblemen omdat er niet genoeg besteld waren, komt uiterlijk over 4 weken, niet later, en ook nog de andere kortingsoptie kiezen/ andere oplossing krijgen was niet mogelijk, ik moest gewoon wachten. Toen ook die 4 weken verstreken waren en ik nogsteeds niks van KPN gehoord had wederom gebeld. Weer het verhaal over te veel bestellingen en leveringsproblemen, alleen zou er nu wel duidelijkheid zijn; de medewerker zou een lijst met ordernummers hebben liggen, en er is toegezegd dat ik de tv uiterlijk eind volgende week (1-6 maart( zou ontvangen, dat kon ze met zekerheid zeggen. Vandaag de dag (5 maart) weer gebeld. Nogmaals hetzelfde verhaal over leveringsproblemen, dit keer zou het ook nog door het coronavirus komen, de 2 weken die beloofd waren ging sowieso niet lukken, en bij wederom, zelfs IOM een teamleider was er geen andere oplossing mogelijk, en weer geen uiterlijke datum gekregen.

Kortom, veel beloftes die niet worden nagekomen, te weinig en belabberde communicatie naar klanten, en er wordt niet meegedacht of begrip getoond naar de klant. Het enige wat er door kpn is ondernomen is 29 feb een maitje sturen met excuses, een tegoedbonnetje, en een belofte dat de TV, die in eerste instantie de eerste week van JANUARI geleverd zou worden, waarschijnlijk binnen 6 weken(halverwege APRIL) komt.

Verder s de service van KPN echt prima, maar dit laat een enorm slechte indruk achter, en ik ben erg teleurgesteld door kpn, waarvan ik hoge verwachtingen van gezien het een dure grote provider is.

levering wat de beloofde TV, een vergelijkbaar product, of de geadverteerde waarde van de TV zodat ik deze zelf elders kan bestellen.

KPN
    Geachte heer Alstein,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?