Klacht KPN: niet leveren van het bestelde pakket

Klachtnummer
# 18664
Gebruiker
mark Rijkhoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 jaar geleden heb ik een pakket bestelt n.l. internetplusbellen Basis en interactieve T.v en pluspakket en voetbalnet.Ik kwam er vorige week achter via telefonisch contact met de klantenservice van KPN dat er op mijn adres geen HD leverbaar is. En dat er niet meer als 8 MB voor internet leverbaar is op mijn adres. Deze 2 produkten heb ik wel in mijn pakket besteld.Klantenservice raden mijn dan aan om een instapabonnement te nemen.Ik was genoodzaakt om dit abbonnement maar te nemenVolgens KPN is er geen glasvezel en VDSL op mijn adres..Maar naar mijn mening had KPN mij moeten inlichten dat deze produkten niet leverbaar zijn.
Daarom vraag ik bij deze mijn geld terug voor de 2 jaren dat ik eigenlijk een lager abonnement had moeten hebben. Als KPN niet kan leveren wat ik besteld ben ik genoodzaakt op zoek te gaan naar een andere provider.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Rijkhoff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen