Opgelost door KPN: Niet meewerken aan FISHING

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 491058
Gebruiker
viezevis?2020
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is met mijn bank gegevens, verkregen via FISHING , een geldtransactie geweest naar KPN. Mogelijk voor een abonnement. Ik kan na eindeloos bellen en chatten niet voor elkaar krijgen dat de transactie ongedaan wordt gemaakt. Men heeft geen gegevens van de persoon in kwestie en kan ook de transactie niet terug vinden.

Gewenste oplossing

Mij vrijwaren van alle kosten die gemaakt worden door gebruikers die dmv mijn bankaccount, verkregen door FISHING, contracten etc. hebben afgesloten bij KPN.
Geboden oplossing
Super bedankt het contract is geannuleerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lessmann,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen