Klacht KPN: Niet mogelijk tijdelijk contract te bevriezen bij Kpn.

Een klantje

Ik ga voor een half jaar vrijwilligerswerk in het buitenland doen en wil ik graag mijn contract voor mijn Kpn totaalpakket tijdelijk bevriezen.
Nu geeft Kpn aan dat dat niet mogelijk is en ik pas na een jaar deze maandelijks op kan zeggen. Ik ga in april weg en kom ik in oktober terug. Dan is precies de termijn van een jaar verlopen. Dat is ruim €300,-. Ik wil mijn abonnement niet opzeggen, want ik ben verder prima tevreden met Kpn. Alleen vind ik dat ze voor zo'n grote organisatie die pretenderen een goede service te leveren en erg klantgericht zijn, ze hier toch duidelijk een paar steken laten vallen.
Daar ben je dan al jaren trouwe klant voor. Ik mis hier duidelijk een klantgerichte houding en weet ik wel, dat als mijn abonnement in september verloopt, ik toch eens ga kijken voor een andere provider.
Denken omzet te behalen door je klanten zo te behandelen, zal dus uiteindelijk alleen maar lijden naar klanten verlies.

Jammer hoor Kpn, heel erg jammer!!

Tijdelijk bevriezen van dit abonnement en weer activeren bij terugkomst.

KPN
    Geachte mevrouw Van der Voort van der Lleij,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Voort van der Lleij,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?