Klacht KPN: Niet na komen van afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 409834
Gebruiker
Ruud bontekoe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In februari beloofd de kpn dat we eindelijk een fatsoenlijke internet snelheid krijgen. Zou in oktober uitgevoerd gaan worden. Nu bel ik waarom het nog steeds niet geregeld is. Krijg ik als antwoord. Word waarschijnlijk in q2/q3 volgend jaar. En maar verhogen het abonnementen geld. Betaal nu 72,50 en 65 euro mobiel aan kpn.
Dat ze niks kunnen doen aan partij extern die het netbeheerder regelt is tot daar aan toe. Maar bel op zijn minst terug zoals beloofd.

De oplossing

Sneller leveren als q2 of q3 gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar ik hoor me ook gewoon aan afspraken te houden.
Ik zou zeggen. Na 20 jaar Kpn klant te zijn. Een stop van het betalen tot het is opgelost is.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud bontekoe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks. Kpn vind dat ze de belofte die ze begin van het jaar hebben gemaakt en niet waar maken te danken is aan het netbeheerders bedrijf. En dus is kpn zelf niet aansprakelijk. Ik had gevraagd om een betalingsopdracht oid tot het is opgelost maar ook daar geven ze geen gehoor aan..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen