Klacht KPN: Niet na komen van afspraak

Ruud bontekoe

In februari beloofd de kpn dat we eindelijk een fatsoenlijke internet snelheid krijgen. Zou in oktober uitgevoerd gaan worden. Nu bel ik waarom het nog steeds niet geregeld is. Krijg ik als antwoord. Word waarschijnlijk in q2/q3 volgend jaar. En maar verhogen het abonnementen geld. Betaal nu 72,50 en 65 euro mobiel aan kpn.
Dat ze niks kunnen doen aan partij extern die het netbeheerder regelt is tot daar aan toe. Maar bel op zijn minst terug zoals beloofd.

Sneller leveren als q2 of q3 gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar ik hoor me ook gewoon aan afspraken te houden.
Ik zou zeggen. Na 20 jaar Kpn klant te zijn. Een stop van het betalen tot het is opgelost is.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ruud bontekoe
Niks. Kpn vind dat ze de belofte die ze begin van het jaar hebben gemaakt en niet waar maken te danken is aan het netbeheerders bedrijf. En dus is kpn zelf niet aansprakelijk. Ik had gevraagd om een betalingsopdracht oid tot het is opgelost maar ook daar geven ze geen gehoor aan..

Ook een klacht indienen over KPN?