Klacht KPN: Niet nakomen doorgegeven prijzen !!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393422
Gebruiker
Dj’s
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN geef prijzen door die ze niet kloppen ik zou goedkoper uit komen maar in praktijk sta je ineens vol verassingen omdat de kosten dan ineens hoger zijn nooit geen problemen gehad maar nu gewoon 2x in 3 weken tijd voel me dan ook gewoon opgelicht Na meerdere malen contact hebben opgenomen met kpn en er niet op me klacht gereageerd word dus ook wordt je niet serieus genomen

De oplossing

Gewoon de afspraken nakomen en de afgesproken prijzen hanteren

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht en bedankt voor de verdere gegevens. Ik heb direct uw klantdossier erbij gepakt en naar aanleiding van de notities in de systemen verneem ik dat er een aanbieding is gedaan die niet waargemaakt kon worden.

    Daarnaast zie ik dat u inmiddels een klacht heeft ingediend via onze speciale afdeling, en deze klacht is ook in beheer bij deze speciale klachtenafdeling. Indien u telefonisch contact prefereert, dan adviseer ik u om contact op te gaan nemen met ons via het gratis nummer 0800-0402. We kunnen zo namelijk sneller schakelen tussen de verschillende afdelingen.

    De klacht is in ieder geval aangemaakt en deze is in behandeling bij de klachtenafdeling. U bent daar zeker aan het goede adres, en ik adviseer u daarom dan ook om de communicatie via deze afdeling te laten verlopen zodat mijn collega's en ik niet in elkaars vaarwater gaan zitten.



    Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd en indien u nog verdere vragen voor me hebt, dan hoor ik dat graag van u.



    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  3. Auteur
    Dj’s
    Datum
    Zojuist had KPN mij een bericht gestuurd dat ik ze moest bellen als ik telefonisch contact wilde om me klacht toe te lichten en op te lossen maar het oplossen is ver te zoeken ze Schuiven de schuld in elkaars schoenen maar nemen niet hun verantwoordelijkheid ik voel me dan ook steeds meer voor de gek gehouden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dj’s
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing gekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?