Klacht KPN: niet nakomen van afspraak

aboutrah

Ik hèb al 3 a 4 mensen van de kpn gesproken steeds na het gesprek geen gehoor. Opeens belt er een vrouw eindelijk vandaag terug en zegt dat ik niet kan overstappen naar een ander pakket met de korting die nu loopt. Dat was de vorige wel anders en dat zeiden de anderen ook. Daarna hangt zij ineens op.

Niet echt klantvriendelijk .
nu heb ik ook geen nieuwe pakker en ook niet kunnen handelen, omdat zij zo onbeschoft de telefoon opeens uitdeed.

Nieuwe pakket met de korting die de huidige klanten ook krijgen. ik ben immers al 4 jaar een klant.

KPN
    Geachte mevrouw Boutrah,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Boutrah, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 81.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?