Opgelost door KPN: Niet nakomen van afspraken, slechte bereikbaarheid en geen oplossingen.

#SlechteStart

Op 26 mei een abonnement afgesloten voor Glasvezel en gebeld voor het inplannen van een afspraak. De eerst volgende mogelijkheid voor het langs sturen van een monteur was 29 juni en ik zou hiervan een mail krijgen met een nadere bevestiging van het tijdstip. Toen ik op 29 juni ging bellen op welk tijdstip de monteur langs zou komen bleek dat er wel een bevestiging was gestuurd. Deze mail is echter in mijn SPAM box terecht gekomen. Het blijft echter vreemd dat je moet bellen voor een afspraak en dat deze zonder overleg niet wordt nagekomen.
Geprobeerd om de de afspraak op via de KPN app en site te verzetten maar de button voor het verzetten van de afspraak kon niet worden aangeklikt.
Op 07-07 vervolgens 0800-0402 gebeld en 33 minuten later en naar tweemaal voor langere tijd in de wacht te zijn gezet kreeg ik te horen dat er niets voor mij gedaan kon worden. Dus nog steeds geen nieuwe afspraak.

Zorgen dat er contact met mij wordt openomen zodat ik niet eindeloos veel tijd hoef te besteden en nog steeds geen afspraak kan verzetten.
Uiteindelijk later dan gehoopt alles keurig en werkend geïnstalleerd. Door de klachtenafdeling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en de afwikkeling.

KPN

Bedankt voor uw medewerking.

KPN

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?