Opgelost door KPN: Niet nakomen van afspraken, slechte bereikbaarheid en geen oplossingen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 606534
Gebruiker
#SlechteStart
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 26 mei een abonnement afgesloten voor Glasvezel en gebeld voor het inplannen van een afspraak. De eerst volgende mogelijkheid voor het langs sturen van een monteur was 29 juni en ik zou hiervan een mail krijgen met een nadere bevestiging van het tijdstip. Toen ik op 29 juni ging bellen op welk tijdstip de monteur langs zou komen bleek dat er wel een bevestiging was gestuurd. Deze mail is echter in mijn SPAM box terecht gekomen. Het blijft echter vreemd dat je moet bellen voor een afspraak en dat deze zonder overleg niet wordt nagekomen.
Geprobeerd om de de afspraak op via de KPN app en site te verzetten maar de button voor het verzetten van de afspraak kon niet worden aangeklikt.
Op 07-07 vervolgens 0800-0402 gebeld en 33 minuten later en naar tweemaal voor langere tijd in de wacht te zijn gezet kreeg ik te horen dat er niets voor mij gedaan kon worden. Dus nog steeds geen nieuwe afspraak.

Gewenste oplossing

Zorgen dat er contact met mij wordt openomen zodat ik niet eindeloos veel tijd hoef te besteden en nog steeds geen afspraak kan verzetten.
Geboden oplossing
Uiteindelijk later dan gehoopt alles keurig en werkend geïnstalleerd. Door de klachtenafdeling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en de afwikkeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen