Klacht KPN: Niet nakomen van afspraken door de KPN.

Klachtnummer
# 284003
Gebruiker
Pro4Care
Datum
5 reacties

Details

De klacht

3 keer een monteur langs geweest om de internetverbinding te verbeteren. TV beeld hapert. Telkens is de monteur vertrokken terwijl de klacht niet was opgelost, met als antwoord dat hij bij KPN zelf lag en er door het kantoor contact zou worden opgenomen. Vervolgens iemand van het bedrijf aan de lijn gekregen met oplossingen die ik zelf maar moest uit proberen. Volgens het bedrijf zelf lag het nl aan de switch die gebruikt werd. Toen ik hierop antwoordde dat het een switch van hun zelf was (Netgear) geleverd door hun eigen medewerker, werd het stil. Men zou in ieder geval nieuwe decoder kastjes sturen. Zou via OPD geleverd worden op een bepaald tijdstip. Echter niemand gezien. De service laat duidelijk te wensen over bij de KPN.

De oplossing

Storing oplossen zonder me van het kastje naar de muur te sturen.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vulpen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vulpen,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Pro4Care
    Datum
    1 maal telefonisch contact gehad met dhr. van Booren van KPN.
    Medewerker Case Management Team

    Hij zou actie op ondernemen.
    Vervolgens niets meer van vernomen!

  4. Auteur
    Pro4Care
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie vanuit KPN.
  5. Auteur
    Pro4Care
    Datum
    Nog steeds doodse stilte van de kant van KPN en hun medewerker dhr. van Booren

Ook een klacht indienen over KPN?