Opgelost door KPN: Niet nakomen van belofte en afspraken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 535457
Gebruiker
Kimpril/pascalmuller
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is ons beloofd dat we 3 WiFi punten zouden ontvangen voor €50 euro, we zijn hier al sinds februari mee bezig en steeds worden we van het kastje naar de muur gestuurd

De oplossing

Dat ze hun belofte nakomen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Muller,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kimpril/pascalmuller
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zijn hun belofte nagekomen en hebben het nou keurig opgelost zoals ze beloofd hadden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen