Klacht KPN: Niet nakomen voor diensten waar je voor betaald

Klachtnummer
# 535857
Gebruiker
M.G. Rethmeier
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik wil een klacht indienen over de dienstverlening van kpn.
Heb sinds vorige week een vaste lijn aangevraagd helaas in mijn order nog steeds niet bijgewerkt in mijn kpn.
Meerdere keren met de klantenservice van kpn gebeld niemand heeft mijn probleem tot nu toe kunnen oplossen.
Heb sterk het gevoel dat ik als klant totaal niet serieus word genomen .
Het probleem is bekend bij kpn maar er word niets opgelost bug in het systeem krijg ik elke keer te horen.
Ik vind dat kpn hier echt slecht mee omgaat en medewerkers staan mij als klant onprofessioneel te woord.
Al meer dan een week kan ik niet beschikken over de dienstverlening in mijn kpn niets is toe te voegen of te verwijderen .
Bij deze wil ik een vergoeding zien voor alle ongemakken die ik tot nu toe heb ervaren.
Het vertrouwen in de dienstverlening is sterk afgenomen
Hoop op een spoedig reactie

Hoogachtend

De oplossing

Probleem oplossen en een financiele tegemoetkoming

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rethmeier,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M.G. Rethmeier
    Datum
    Bij deze een reactie
    Persoonlijk vind ik echt te laat kpn is echt te kort geschoten.
    Het vertrouwen in de kpn is ernstig afgenomen helaas.
    Ze zullen wel met een goed voorstel moeten komen willen ze mij naar jaren klant te zijn te kunnen houden.
  3. Auteur
    M.G. Rethmeier
    Datum
    Goedemorgen,
    Ik ben gisteren gebeld door een zeer onbeschofte medewerker van de kpn.
    Wilde zijn naam niet noemen en bood niet eens zijn excuus aan names kpn voor alle ongemakken die ik heb ondervonden.
    Ze doen daar bij kpn geen enkele moeite om een klant tegemoet te komen
    En het behouden van klanten vinden ze bij de kpn totaal niet belangrijk.
    Dit geeft mij duidelijk het gevoel dat ik er als klant totaal niet toe doe.
    Ben toch nog steeds van mening dat de gemaakte fout echt bij kpn ligt namelijk.
    Een passende oplossing voor mijn probleem is totaal niet geboden.
  4. Auteur
    M.G. Rethmeier
    Datum
    Bij deze geef ik nogmaals aan dat de kpn volledig tekort is geschoten in hun dienstverlening een een passende oplossing hiervoor.
    Ik ben pas tevreden als deze als nog word geboden
    Ben dan ook van mening dat de backoffice niet op orde is.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen