Opgelost door KPN: Niet ontvangen 20 euro bel tegoed en 20 euro op de rekening binnen 3 weken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66679
Gebruiker
Johanna
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 10 juni heb ik voor mijn man de Samsung young gekocht met de aktie 20 euro beltegoed en 20 euro op de rekening.
Dit zou binnen 3 weken gebeuren. Vandaag 7 juli nog niets ontvangen.

Gr Joke ten Brinke

De oplossing

Ik zou graag voor mijn vakantie eind van de week alles geregeld hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Ten Brinke,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Johanna
    Datum
    KPN heeft mijn klacht zeer correct afgehandeld. KPN nam contact met mij op om het zo goed en snel mogelijk op te lossen.
    Een dag voor mijn vakantie had ik het beltegoed op mijn telefoon staan en de 20euro staat op ook op mijn rekening.
    Hiermee is mijn klacht afgehandeld.Gr Joke

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johanna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen