Klacht KPN: niet op kunnen zeggen

Klachtnummer
# 525383
Gebruiker
Gebruiker1614870226
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn vriendin heeft al jaren problemen met de juiste verbinding van kpn wifi wordt er regelmatig uitgegooid, op 19 januari heeft mijn vriendin telefonische contact gehad en werd haar gezegd u krijgt maandelijk compusatie, nu wilde wij vandaag opzeggen blijkt dat ze er een jaar langer aan vast zit. wat niet benoemd was, nu is ze verplicht op tot 01 2022 klant te blijven bij kpn ze hebben haar onder valse voorwensels de compusatie aangepraat en doen of hun neus bloeit, ik zou graag het geluidsbestand willen horen van dit telefoon gesprek en als nog opzeggen zonder enige probleem.

De oplossing

gewoon opzeggen per direct zonder boetes

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Jongh,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen