Klacht KPN: niet reageren op mijn klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460423
Gebruiker
henk11
Datum
3 reacties

Details

Klacht

22 juni j.l. twee "klachten" ingediend via het klachtenformulier van KPN. Kreeg meldingen dat binnen 10 werkdagen gereageerd zou gaan worden. Dus niet!!! Wat verstaat KPN onder klantvriendelijkheid?

Gewenste oplossing

Een niet af te slaan aanbod voor aansluiting op glasvezel. TV en internet via mijn email adres
Geboden oplossing
Het is een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Heb daar in het verleden veel van meegemaakt. Zeer naar binnen gericht. Is het vreemd dat veel klanten hun abonnemen stop zetten?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Omhof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    henk11
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    henk11
    Datum
    Heb gevraagd om een zeer aantrekkelijk aanbod op een tijdelijk (i.v.m. verhuizing binnen een half jaar) glasvezelabonnement. Kan voor een x tal maanden ä €3,00 korting krijgen. Heb vooraf mijn huidige provider gebeld voor het verlengen van mijn huidig contract. Krijg daar een zeer aantrekkelijke korting. Wat een stug bedrijf. Willen zeker geen klanten. Ik laat hierdoor geen glasvezel aansluiting aanleggen in mijn woning. Maar een aanbod kan altijd nog.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen