Klacht KPN: niet reageren op mijn klacht

henk11

22 juni j.l. twee "klachten" ingediend via het klachtenformulier van KPN. Kreeg meldingen dat binnen 10 werkdagen gereageerd zou gaan worden. Dus niet!!! Wat verstaat KPN onder klantvriendelijkheid?

Een niet af te slaan aanbod voor aansluiting op glasvezel. TV en internet via mijn email adres
Het is een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Heb daar in het verleden veel van meegemaakt. Zeer naar binnen gericht. Is het vreemd dat veel klanten hun abonnemen stop zetten?

KPN
    Geachte heer Omhof,

KPN Klantenreacties CMT
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    henk11
    Heb gevraagd om een zeer aantrekkelijk aanbod op een tijdelijk (i.v.m. verhuizing binnen een half jaar) glasvezelabonnement. Kan voor een x tal maanden ä €3,00 korting krijgen. Heb vooraf mijn huidige provider gebeld voor het verlengen van mijn huidig contract. Krijg daar een zeer aantrekkelijke korting. Wat een stug bedrijf. Willen zeker geen klanten. Ik laat hierdoor geen glasvezel aansluiting aanleggen in mijn woning. Maar een aanbod kan altijd nog.

Ook een klacht indienen over KPN?