Klacht KPN: Niet teruggebeld voor aanbieding

Klachtnummer
# 121165
Gebruiker
CoJac
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 21-5 een aanbieding ontvangen van KPN 6mnd voor € 35,-Deze aanbieding was geldig tot 28-6 en ik zou teruggebeld worden ( iemand anders zou dit doen omdat medewerkster met vakantie ging). Dit telefoontje is nooit gekomen. Omdat mijn schoonmoeder in die periode is overleden heb ik zelf ook niet meer hieraan gedacht.
Vandaag 30-7 contact opgenomen met KPN maar ze kunnen niets terug vinden van het aangeboden contract ( hieronder vermeld) en het aangebodene kunnen ze ook niet meet waarmaken. Nu 3 mnd voor € 35,-

De oplossing

Dezelfde aanbieding nogmaals aanbieden:
Aanbieding geldig tot 28-06-2015
Uw aanbiedingPrijzen zijn inclusief BTW
6 mnd van €59,00 voor€35,00 Alles-in-1 – Standaard
- Downloadsnelheid tot 50 Mbit/s | Uploadsnelheid tot 5 Mbit/s
- Ruim 60 zenders (17 in HD)
- 2 HD tv-ontvangers
- Begin Gemist
- Programma Gemist
- Live TV pauzeren
- Videotheek Thuis
- KPN WiFi Hotspots
- Gratis Opnemen Pakket t.w.v. €5,-/mnd
- Gratis Spotify Premium t.w.v. €10,-/mnd
Inbegrepen opties
Opnemen Pakket (twv € 5,00 /mnd) –
Spotify Premium (twv € 10,00 /mnd) –
Extra opties
1 Extra iTV tv-ontvanger €4,00
Glasvezelpakket 6 mnd van €7,50 voor€0,00
Pluspakket €10,00
Sport1 €15,50
Uw maandbedrag 6 mnd van €96,00 voor € 64,50
Na 6 mnd betaalt u €96,00
Eenmalige kosten
Activatiekosten Alles-in-1 – Standaard van €35,00 voor€0,00
Installatie monteur van €62,50 voor€ 0,00
Uw eenmalige kosten € 0,00

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Engelen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    CoJac
    Datum
    We wachten even af of het belletje nu wel komt
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Engelen,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 90.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Engelen,

    U heeft via de mail te kennen gegeven geen contact meer te willen met KPN en bij uw provider Ziggo te blijven.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen