Opgelost door KPN: Niet tijdelijk kunnen stopzetten abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29730
Gebruiker
AlexandravS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ga voor 3 maanden stage lopen in het buitenland en neem vanwege meerdere redenen mijn telefoon niet mee waardoor ik voor 3 maanden dus geen gebruik van mijn abonnement.
Ik zou deze graag tijdelijk stopzetten maar dit kan volgens HI niet omdat ik geen student ben/ geen studenten abonnement heb. Ik ben wel student maar tijdens het afsluiten van mijn abonnement is hier nooit naar gevraagd. Hierdoor betaal ik dus eigenlijk voor een product dat ik drie maanden niet gebruik.

De oplossing

Graag zou ik van HI horen waarom het niet mogelijk is mijn abonnement tijdelijk stop te zetten en wat ik dan kan doen aan het feit dat ik nu 3 maanden lang tegoed inkoop dat ik niet gebruik.


1 reactie

  1. Auteur
    AlexandravS
    Datum
    Vandaag ben ik gebeld door Hi en ik was blij verrast door de aanbieding om 3 maanden abonnementskosten terug te betalen.
    Heel coulant van Hi en wat mij betreft de beste afhandeling die er had kunnen zijn! Heel erg bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AlexandravS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen