Klacht KPN: Niet werkende glasvezelaansluiting en KPN heeft het na een maand nog niet opgelost

M.P.M. Verkade

Op 19 november jl. is door een monteur van KPN glasvezel aangesloten. Vanaf dag 1 werkt het niet en bel ik dagelijks! met KPN voor een servicemonteur. Er is talloze keren beloofd dat ik teruggebeld zal worden voor een afspraak. Tot op heden wacht ik nog steeds op een telefoontje en bel ik dagelijks met de vraag wanneer ik nu eindelijk eens terug wordt gebeld! Het is nu bijna een maand geleden dat glasvezel is aangesloten, maar KPN is absoluut niet in staat om het probleem op te lossen. Het is ongelooflijk stuitend om te ervaren hoe makkelijk KPN belooftes maakt en deze net zo makkelijk worden verbroken (denk aan de talloze beloftes per telefoon, ook per e-mail of op hun eigen forum reageren ze niet). Ondertussen ben ik wanhopig en weet ik niet meer wat ik moet doen om het probleem opgelost te krijgen.

De oplossing is eenvoudig. KPN realiseert binnen de een week een werkende aansluiting! Daarnaast wens/eis ik dat ik gecompenseerd wordt voor alle eindeloze telefoongesprekken en uren dat ik niet heb kunnen werken.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Verkade,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.P.M. Verkade
    Bedankt voor de reactie. Ik wacht met smart op uw reactie. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik er weinig tot geen vertrouwen in heb dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Men beloofd mij immers al een maand lang dat ik teruggebeld zal worden ... Maar goed, we zullen zien. Ik hoor in ieder geval graag van u!
    KPN
    Geachte heer Verkade,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.P.M. Verkade
    Ik heb momenteel een werkende internetaansluiting waardoor ik kan internetten en tv kan kijken. Telefoon doet het echter nog steeds niet! ... Enig idee wanneer dat gaat werken?

Ook een klacht indienen over KPN?