Opgelost door KPN: niet werkende mobiel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32462
Gebruiker
KPNEE
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5 augustus mobiel abonnement verlengd bij KPN. Ging van Samsung S2 naar S4 want we hebben zo snel internet met 4G. Kreeg mobiel maar vanaf dag 1 had ik al geen internet. had hem ook mee op vakantie en via wifi gaat het goed. na een week terug in nederland GEEN internet en als ik wilde bellen sloeg het toestel vast!! ik naar de KPNwinkel in hilversum 18 augustus alle instellingen zijn goed maar het toestel maakt kortsluiting! je moet het nummer bellen wat op de brief staat en hem terugsturen. ik naar huis en bellen NEE dat moeten ze in de winkel afhandelen! ik volgende dag weer terug naar de winkel nee toestel is opgestuurd dus het moet verstuurd worden!! De winkel stuurt hem op duurt 2 weken en kreeg een adaptertje voor de S2 om me tegemoet te komen voor een toestel wat NOOIT gewerkt heeft !! maakte ook nog de grap u heeft een ajax app dus ik help u niet! "U had ook binnen 7 dagen terug moeten komen. ik was op vakantie!! Lekker. klant centraal!

De oplossing

Een toestel moet werken bij AANVANG. LEVER GEWOON EEN NIEUWE ALS HIJ HET NIET DOET! OOK NA 2 WEKEN.
Geef duidelijke instructies aan je werknemers zodat je klanten niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd als ze met een kapot toestel zitten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Ladesteijn,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPNEE
    Datum
    KPN heeft binnen 24 uur gebeld en gaan een nieuw toestel sturen. Ben benieuwd.
  3. Auteur
    KPNEE
    Datum
    afgelopen zaterdag kwam de nieuwe telefoon en hij doet het! Top

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KPNEE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen