Klacht KPN: Niet werkende Samsung s7 en slechte service

Klachtnummer
# 255495
Gebruiker
Mo1988
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Samsung s7 functioneerd niet blijft vast hangen valt zomaar uit dan gaat die niet aan en laden doe ltb die soms ook niet en dat al vanaf dag 1 dat ik mijn abbonement heb verlengt ben gelijk de dag erna terug gegaan maar ik had geen garantie meer volgen's de kpn medewerker wat onzin is ik heb 3 weken garantie erna ben ik maar akkoord gegaan met opsturen reparatie aan een toestel wat nieuw is en waar ik 2 jr mee moet doen is nu uiteindelijk 3 keer opgestuurd heb moete bedelen en voor een nieuw toestel wat niet eens een nieuw toestel is en precies dezelfde defecte had als mijn eerdere toestel ik word maar van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel zegt wij kunnen niks ik zeg ik ben jaren tevrede klant geweest en het liefst verbrak ik mijn contract maar dat gaat niet maar met een oplossing komen ze ook dus ik betaald iedere maand 59.00 euro voor een toestel wat niet werkt meerdere malen een klacht ingediend maar het lijkt wel of het ze toch niet interesseert want ze hebben genoeg klanten. En ze krijgen iedere maand netjes hun geld dus wat interesseerd het hun dat ik een toestel heb wat niet functioneerd ze krijgen toch nog 2 jaar geld van mijn en dat noemen service en 1 kpn in de winkel doen ze niks en aan de telefoon beloven ze je bergen met goud!

De oplossing

Kwamen ze maar eens met een oplossing inplaats van loze beloftes en mensen maar aan het lijntje houden omdat ze weten dat de klant eraan vast zit en een contract niet zomaar kan verbreken ik zou het graag afkopen maar daar heb ik de mogelijkheid niet voor want kan dit abbonement al amper betalen door relatie breuk maar kan er zoals ze bij kpn zegge niet onderuit en ze vinden het vervelend, kan hooguit iemand anders zoeke die mijn abbonement overneemt maarja wie wil dat overnemen met een defect toestel.maarja dat blijft het dan ook bij hopelijk word er eens iemand wakker bij kpn die denkt wat zijn wij een waardeloos bedrijf aan het worden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lebens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lebens,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20m93
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen