Opgelost door KPN: Nieuw geleverd toestel werkt niet en word biet omgeruild, terugbellen doet men ook niet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 333300
Gebruiker
Marie en johan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een probleem met een nieuw geleverd toestel welke niet naar behoren werkt. Contact met een welbekende kastje en de muur resulteerde in het laten repareren van het toestel, terwijl dit een nieuw toestel betrof, hierdoor zou ik enkele weken zonder telefoon zitten omdat ik geen verzekering heb afgesloten bij KPN. Omdat ik het niet eens was met de gang van zaken zou ik worden teruggebeld door de teamleider...... oftewel nooit teruggebeld!

De oplossing

De oplossing moet ik zelf al via Apple regelen omdat KPN nalatig is, dit gehele verhaal heeft mij 8 uur aan tijd gekost, en deze mag KPN me gaan vergoeden in korting op abonnement of terugstorten van de gemaakte kosten! Verder zou het goed zijn als het bedrijf zich aan de gemaakte afspraken zou houden!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Driessen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Marie en johan
    Datum
    KPN, heeft contact opgenomen met mijn partner, hierbij is gezegd dat ik niet bereikbaar was, hierna is verteld door KPN dat ze maandag terug zouden bellen. Dit is nog niet gebeurd...
  3. Auteur
    Marie en johan
    Datum
    KPN heeft, weliswaar te laat, contact opgenomen en als ze nu doen wat ze zeggen, dan is de klacht naar tevredenheid afgedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marie en johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?