Opgelost door KPN: Nieuw toestel !

M.R.A.M. Dagmar

Samsung Galaxy S7 belt niet. Wel internet.
Gekocht : 9-3-2017
Na paar dagen eerste keer dat het apparaat niet belt. Wordt in de winkel hersteld.
Ik denk ok kan gebeuren. Tevreden Klant !
Na een paar dagen weer hetzelfde wel internet , geen telefoon.
Bij KPN nieuwe sim-kaart erin gezet. Blijkbaar standaard handeling.
Ok. Toestel werkt weer .
Nu vanochtend 30/3 weer niet mogelijk om te bellen.
Terug naar KPN. Toestel door "Samsung expert " aan de praat gekregen.
Maar ja voor hoelang ? Ik zeg doe maar een ander apparaat . Binnen een maand een nieuw toestel dat 3x hetzelfde euvel vertoond , blijft problemen geven.
Heeft u een verzekering ? Nee, eigenlijk niet bij stil gestaan , maar ik ben al 3 x terug geweest
dat heeft toch niets met een verzekering te maken. Het apparaat dat ik als nieuw koopt werkt niet, zoals je mag verwachten.
Toestel kan opgestuurd worden naar Samsung, 2 weken kwijt, geen vervanging !
Hoe zo service, garantie ? Ben al eeuwen KPN klant, betrouwbaar, Nederlands, enz.
Maar ja, hier kan ik met mijn pet niet bij !
Verstandiger om maar gelijk je klep los te trekken in de toekomst en niet al te bescheiden en begripvol te zijn.
Hierdoor zit ik dus met dit geklooi !
Graag een eigentijdse snelle oplossing zou passender zijn.

Ander toestel vanuit de KPN vestiging in Nijmegen. En klachten registratie.
Big brother watcht toch al alles.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Dagmar,

KPN Klantenreacties CMT

M.R.A.M. Dagmar
Mijn toestel wordt alsnog omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ben daar erg blij mee! Uiteraard . Is toch vreemd dat je eigenlijk al na 14 dagen je "normale " rechten verliest, tenzij je je een verzekering hebt, enz. Tot op heden ( 19/4 ) nog geen nieuw toestel ontvangen. Blijf vertrouwen houden, maar ga vandaag er naar informeren.

Ook een klacht indienen over KPN?