Opgelost door KPN: Nieuw toestel !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257456
Gebruiker
M.R.A.M. Dagmar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Samsung Galaxy S7 belt niet. Wel internet.
Gekocht : 9-3-2017
Na paar dagen eerste keer dat het apparaat niet belt. Wordt in de winkel hersteld.
Ik denk ok kan gebeuren. Tevreden Klant !
Na een paar dagen weer hetzelfde wel internet , geen telefoon.
Bij KPN nieuwe sim-kaart erin gezet. Blijkbaar standaard handeling.
Ok. Toestel werkt weer .
Nu vanochtend 30/3 weer niet mogelijk om te bellen.
Terug naar KPN. Toestel door "Samsung expert " aan de praat gekregen.
Maar ja voor hoelang ? Ik zeg doe maar een ander apparaat . Binnen een maand een nieuw toestel dat 3x hetzelfde euvel vertoond , blijft problemen geven.
Heeft u een verzekering ? Nee, eigenlijk niet bij stil gestaan , maar ik ben al 3 x terug geweest
dat heeft toch niets met een verzekering te maken. Het apparaat dat ik als nieuw koopt werkt niet, zoals je mag verwachten.
Toestel kan opgestuurd worden naar Samsung, 2 weken kwijt, geen vervanging !
Hoe zo service, garantie ? Ben al eeuwen KPN klant, betrouwbaar, Nederlands, enz.
Maar ja, hier kan ik met mijn pet niet bij !
Verstandiger om maar gelijk je klep los te trekken in de toekomst en niet al te bescheiden en begripvol te zijn.
Hierdoor zit ik dus met dit geklooi !
Graag een eigentijdse snelle oplossing zou passender zijn.

De oplossing

Ander toestel vanuit de KPN vestiging in Nijmegen. En klachten registratie.
Big brother watcht toch al alles.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dagmar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.R.A.M. Dagmar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn toestel wordt alsnog omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ben daar erg blij mee! Uiteraard . Is toch vreemd dat je eigenlijk al na 14 dagen je "normale " rechten verliest, tenzij je je een verzekering hebt, enz. Tot op heden ( 19/4 ) nog geen nieuw toestel ontvangen. Blijf vertrouwen houden, maar ga vandaag er naar informeren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen