Klacht KPN: Nieuwe installatie niet volledig uitgevoerd

# 381979
Vos

Ik ben 5 weken geleden overgestapt naar KPN.
Vervolgens komt een monteur alles installeren, echter liet hij ons (Stel van 81- en 76 jaar) achter met een verbinding die wij zelf moesten gaan activeren. Dat heeft al meer dan een dag geduurd voor de juiste codes waren verzonden. Vervolgens deed onze vaste telefoonlijn het nog niet. Hierover gebeld en KPN weet het zelf ook niet helemaal. We moesten dan maar wachten en dan zou het binnen 3 dagen opgelost zijn. Niks opgelost.

Na 2 x bellen wilden zij dan toch wel een monteur sturen (over een maand). Onacceptabel. Toen heeft KPN er een spoed opdracht van gemaakt zodat een monteur een week later kwam.
Helaas kon die niks doen want zijn verhaal was dat er een storing was geweest tijdens de eerste installatie, waardoor de order nog in de lucht hangt???
Zolang die daar "zweeft" kan KPN niks doen????

De ene afdeling doet dit stapje en de andere afdeling doet dat stapje, maar niemand kan het hele traject regelen waardoor het opgelost wordt.
KPN is heel druk met z'n allen om door te schuiven tussen de afdelingen, maar werken / oplossen ho maar.!!

Inmiddels 5 weken verder loopt de rekening van mijn mobiele telefoon behoorlijk uit de klauwen en gezien het ontduikgedrag van KPN ben ik benieuwd of ik dat nog vergoed ga krijgen.

Tot groot verdriet hebben wij 4 weken geleden te horen gekregen dat mijn vrouw van 76 uitbehandeld is en x maanden te leven heeft. Het doet ons groot verdriet dat wij onze kostbare energie nu al 5 weken aan KPN moeten besteden en wie weet hoeveel langer nog.

Bedankt voor niks KPN.!

Dat het wordt opgelost.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?