Opgelost door KPN: nieuwe ontvanger zet het beeld op zwart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 307719
Gebruiker
hennyenmarie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wij hebben sinds 04-06-2018
hij heeft het een 5 dagen goed gedaan en toen is er een probleem ontstaan af en toe gaat het beeld een a twee seconden op zwart en dat gebeurt 2 a 3 keer op een avond wij hebben al 3 a 4 keer gebeld met de kpn en er is nog steeds geen oplossing de medewerker weet het ook niet op te lossen ze hebben al een nieuwe antenne toe gezonden maar daar licht het ook niet aan de antenne geeft 100% ontvangst ik zou graag zo snel mogelijk hier een oplossing te gemoed zien en graag een compensatie krijgen voor het als maar bellen naar de kpn en zonder resultaat in totaal 1 uur bellen

De oplossing

zo snel mogelijk oplossen anders een nieuwe ontvanger

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Terschegget,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hennyenmarie
Datum
Uiteindelijke oplossing
een nieuwe ontvanger toe gestuurd gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen