Opgelost door KPN: Nieuwe prijzen KPN na dochterbedrijf overnemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 347308
Gebruiker
geencntct1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Deze maand heeft KPN aangekondigd dat hij per 1 mei met Telfort gaat stoppen, en alles naar KPN gaat overnemen. Alleen heeft hij niks aangekondigd betreft de prijzen van de nieuwe dienst.

De oplossing

Ik wil meer duidelijkheid over die nieuwe prijzen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Al-Saidy,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Al-Saidy,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken. Op dit moment behouden klanten de producten en service zoals ze die nu hebben. De Telfort winkels gaan per 1 mei 2019 dicht, dus huidige Telfort-klanten kunnen vanaf die datum voor service in winkels van KPN terecht. Ook de website van Telfort blijft vooralsnog in de lucht. Op termijn stopt KPN ook met het aanbieden van Telfort-producten, maar wanneer dat precies gebeurt, kan KPN nog niet zeggen. Ook is nog niets bekend over prijzen.
    De klanten worden t.z.t. geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geencntct1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wacht nog tot 1 mei om te zien of de afspraak nagekomen zal worden, zoals KPN herhaalde. KPN bleef op zijn vroegere punten altijd staan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?