Klacht KPN: nieuwe telefoon

Klachtnummer
# 71845
Gebruiker
Wouter1106
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet lang geleden is mijn vorige klacht op afgehandeld gezet. HELAAS zonder resultaat. Afspraken zijn nog niet nagekomen door kpn. Mijn toestel is alweer in jullie bezit.wanneer krijg ik de nieuwe zoals afgesproken??? Deze zou ik toegezonden krijgen. Tot op heden niet ontvangen. Gebeld met klantenservice, wordt ik weer naar de winkel verwezen. Dat is niet conform de afspraak! Waarom wordt ik continu van het kastje naar de muur gestuurd? Ga je zo met je klanten om? Er is geen enkele respons vanuithi of kpn. Ik als klant moet overal zelf achteraan bellen. Heel vervelend!!!

De oplossing

Ik verwacht donderdag a.s een nieuw toestel in huis en gezien het feit dat ik mijn abonnement niet kan gebruiken als waarvoor ik hem gesloten heb ontvang ik graag de kosten van de internetbundelvan de afgelopen 2 maanden retour. Inmiddels ook 3x EXTRA naar de winkel moeten rijden a 50 km retour dus 30 euro aan benzine kosten. Voor de tijd rekenenik ook 50 euro. Ik zie de telefoon en de kosten graag tegemoet. Telefoon donderdag 21-08 en kosten zsm op het reknr wat bij jullie bekend is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen