Klacht KPN: Nog 1 week en dan vier ik mijn (Alles-in-5 maanden stap) van KPN Bellen, Internet en TV

Klachtnummer
# 155250
Gebruiker
Hanni Habib
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,
Zoals je in de titel kan lezen is het volgende week exact 5 maanden voordat ik mijn
alles-in-1 stap (waarschijnlijk) actief geïnstalleerd is. Ik ben op 27-08-2015 de KPN winkel ingelopen om de Alles-in-1 stap (internet, bellen en tv) op glasvezel aan te vragen. Echter heeft het bijna 3 maanden geduurd voordat überhaupt door de tussen bedrijf glasvezel kwam. Tot 3x aan toe een afspraak ingepland met bevestigingsbrieven en bij 2 van de 3 keer niet komen opdagen. En nu loopt ongeveer 2maanden het probleem bij KPN na het installeren van de glasvezel. 1stemonteur geweest, 2demonteur geweest maar het probleem kan niet gevonden worden. Wel is bevestigd dat alles goed werkt. De Experiabox werkt prima de kabels zijn perfect. Maar nog steeds geen werking. de 3de monteur zou vandaag komen waarom weet ik niet maar die is vandaag niet komen opdagen omdat hij niet was ingepland? Na 3x klachtenformulier, schriftelijke brief en 40 belletjes maar nooit antw gekregen op mijn vragen.

De oplossing

Ik wil graag mijn schade vergoeding die ik heb opgelopen vanwege gebruik eigen data. Ik ben destijds ook de zaak ingelopen van KPN met ik van start ga bij nieuwe bedrijf en daarvoor werk ik veel vanuit huis. Ik ben afhankelijk van internet. En het zou zo snel mogelijk komen en zou me geen zorgen hoeven te maken. De kosten hebben zich toren hoog opgelopen. Bovendien wil ik ook een compensatie voor alle dagen dat k heb moeten wachten. na 3x een klachtenbrief geschreven te hebben een schriftelijke brief en 40 belletjes. Elke medewerker die ik aan de lijn krijg vindt dit schrikbarend. terwijl ik het geduld wel heb maar heb nooit reactie van KPN vernomen.

Ter informatie; in mijn regio waar ik woon ben ik verbonden met het glasvezel van KPN. Jullie begrijpen als ik op iets anders kon overstappen dat ik de stekker allang uit de stopcontact had verwijderd maar spijtig ben ik aan jullie gebonden. Doe iets met deze klacht want dit is niet normaal meer.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Habib,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hanni Habib
    Datum
    Beste KPN,

    Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal wachten op jullie belletje.
    Zoals ik in de afgelopen tijd netje gewacht heb.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Habib,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Hanni Habib
    Datum
    Ik heb vandaag contact gehad met KPN waaronder ik mijn kosten zal doorsturen die ik gemaakt heb. Zoals besproken zal deze kosten vergoed gaan worden zodra ik mijn factuur door stuur. Daarnaast verwacht ik een goede compensatie voor het 8x in totaal vrij nemen van mijn werk, 40x telefonische contact te hebben gehad, de brieven die niet zijn aangekomenen de mailtjes die ik verstuurd heb. In totaal langer dan 5 maanden. En nog steeds niet compleet. Overigens hele aardige mensen aan de lijn gehad.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Habib,

    De behandelaar van deze reactie is in afwachting van uw antwoord op het voorstel wat zij u gedaan heeft.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen